گزارش تخصصی

گزارش تخصصی برای معلمان و دبیران مدارس

گزارش تخصصی

گزارش تخصصی برای معلمان و دبیران مدارس

گزارش تخصصی دبیر متوسطه اول چگونگی بهبود سطح نمرات و افزایش یادگیری دانش آموزم سمیرادر درس مطالعات اجتماعی.

گزارش تخصصی متوسطه اول چگونگی بهبود سطح نمرات و افزایش یادگیری سمیرا دانش آموزم در درس مطالعات اجتماعی در قالب ورد ۳۳ صفحه

 

در این فایل گزارش تخصصی متوسطه اول تمامی نکات مربوط به گزارش تخصصی متوسطه اول و بخشنامه آن رعایت شده است و به صورت کامل فایل ورد word و قابل ویرایش آن در اختیار شما دبیر متوسطه اول قرار می دهیم.

پیشنمایش

بخشی از این فایل را در زیر می آوریم:

اینجانب ………….. دبیر درس مطالعات اجتماعی مقطع متوسطه اول هستم. و مدت …….سال است که در آموزش و پرورش خدمت می کنم. و هم اکنون در آموزشگاه …………..در خدمت دانش آموزان هستم. در این آموزشگاه بعضی از خانواده ها از نظر تحصیلات و شرایط اقتصادی در سطح خوبی هستند ولی اکثر آنها از طبقه محروم هستند.بعد از دو سه هفته تدریس ، نکته ای در پایه هشتم توجه من را به خودش جلب کرد و آن سطح پایین نمرات سمیرا و عدم تمرکز وی در کلاس بود.

او در حین تدریس گاهی سرش را روی میز می گذاشت یا به من نگاه می کرد اما مشخص بود به کلاس و درس فکر نمی کند و تمرکز ندارد.گاهی هم خودش را مشغول کارهای دیگر مثل نقاشی کشیدن یا خط خطی کردن کتابش می کرد.یک جلسه در حین تدریس وقتی فهمیدم حواسش در کلاس نیست برای جلب توجه او سئوالی پرسیدم ، عذر خواهی کرد . گفت : ببخشید حواسم نبود.

ضمن اینکه سمیرا دختری مودب ،مرتب می باشد. در فعالیتهای علمی و درسی علاقمند و فعال هست اما با اینکه تلاش می کرد نمره هایی پایانی که کسب می کرد پائین بود .لذا با توجه به تعهد و مسئولیت دبیری و نیز برگزاری کلاس گزارش تخصصی،ویژگی های خوب اخلاقی سمیرا و توجه او به من ،  انگیزه ای در من ایجاد کرد که یکی از اولویتهای من حل مشکل او باشد.تا تغییراتی در رفتار از لحاظ بهبود یادگیری به عمل آورم.

 

 

تیترهایی که در این گزارش تخصصی متوسطه اول وجود دارد شامل موارد زیر است:

 

·         چکیده

·         کلیدواژه

·         مقدمه

·         بیان مسأله

·         پیشینه تحقیق درباره بهبود سطح نمرات

·         الف) مبانی نظری

·         تعریف تبیین واژه‌های کلیدی درباره بهبود سطح نمرات

·         ب) پیشینه‌ی عملی

·         اهمیت وضرورت حل مشکل بهبود سطح نمرات

·         گردآوری اطلاعات

·         اقدامات راه حل‌های پیشنهادی

·         یافتن راه حل مناسب

·         اجرای راه حل‌های انتخاب شده

·         ارزیابی نتایج بدست آمده

·         بررسی میزان موفقیت

·         نتیجه‌گیری

 ادامه مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.