گزارش تخصصی

گزارش تخصصی برای معلمان و دبیران مدارس

گزارش تخصصی

گزارش تخصصی برای معلمان و دبیران مدارس

گزارش تخصصی اثرگذاری والدین و چگونگی موثر بودن در ارتقا فرآیند آموزشی از طریق مطرح کردن تاثیر اولیا در تکالیف دانش‌آموزان

 گزارش تخصصی اثرگذاری والدین و چگونگی موثر بودن در ارتقا فرآیندآموزشی میزان دخالت والدین در تکالیف دانش آموزان در قالب ۳۱ صفحه ورد

در این فایل گزارش تخصصی اثرگذاری والدین تمامی نکات مربوط به گزارش تخصصی ابتدایی و بخشنامه آن رعایت شده است و به صورت کامل فایل ورد word و قابل ویرایش آن در اختیار شما معلم ابتدایی قرار می دهیم.

پیشنمایش

بخشی از این فایل را در زیر می آوریم:

اینجانب ……… … دبستان ….. ……..سال سابقه در آموزش و پرورش می باشم . از ابتدای سال تحصیلی در موارد متعدد متوجه شدم که آزمون های بسیاری که به عمل می آمد و روش تدریس های متعدد و فعال تعدادی از دانش آموزان شدیداً دچار افت تحصیلی هستند.این دانش آموزان حتی سرکلاس هنگام تدریس یا حل کردن تمرینات علاقه ای از خود نشان نمی دادند و معلمان نیز مجبور به استفاده از راه حل های موقت جهت جلب توجه آنها نسبت به درس بودند.   هر بار پس از تصحیح برگه های امتحانی واقعاً نگران می شدم و به این فکر می کردم که چرا اینگونه است ؟ و چگونه می توانم این وضعیت نامطلوب را تغییر دهم .

برای یادگیری بهتر گاهی امتحانات شفاهی برگزار می شد اما باز می دیدم که نتیجه ی آن چنان مطلوب حاصل نمی شود .

بعد از امتحانات کتبی از دانش آموزان می خواستم که به عنوان تکلیف شب جواب سؤالاتی را که پای تخته نوشته می شد پیدا کنند و بیاورند ، باز هم این چند نفر تلاش برای پیدا کردن جوابهای صحیح نمی کردند .

با اینکه کلاس را به گروه هایی ۳ نفره تقسیم بندی کرده بود م آنها در گروه کاری انجام نمی دادند و کارهای خارج از کلاس را انجام نمی دادند و همیشه داد سر گروه را در آورده بودند بنابر این تصمیم گرفتم با مطرح کردن نقش میزان دخالت و تاثیر اولیا در تکالیف دانش آموزان در ارتقا فرایند آموزشی موثر باشم .

در مصاحبه هایی که با خود دانش آموزان داشتم آنها اظهار می کردند که قبل از امتحانات درس می خوانند ولی فراموش می کنند . ولی در صحبت با والدین آنها متوجه شدم که آنها نیز از نحوه ی درس خواندن و انجام تکالیف فرزندشان و وضعیت درسی امتحانی آنان ناراضی بودند   مسئله را که با تعدادی از آموزگاران در میان گذاشتم آنان نیز عقیده داشتند که دانش آموزان به دلیل مشکلات زیادی که دارند قدرت تمرکز در کلاس را ندارند .

تیترهایی که در این گزارش تخصصی اثرگذاری والدین وجود دارد شامل موارد زیر است:

 

·         چکیده

·         کلیدواژه

·         مقدمه

·         بیان مسأله

·         پیشینه تحقیق درباره اثرگذاری والدین

·         الف) مبانی نظری

·         تعریف تبیین واژه‌های کلیدی درباره اثرگذاری والدین

·         ب) پیشینه‌ی عملی

·         اهمیت وضرورت حل مشکل اثرگذاری والدین

·         گردآوری اطلاعات

·         اقدامات راه حل‌های پیشنهادی

·         یافتن راه حل مناسب

·         اجرای راه حل‌های انتخاب شده

·         ارزیابی نتایج بدست آمده

·         بررسی میزان موفقیت

·         نتیجه‌گیری

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.