گزارش تخصصی

گزارش تخصصی برای معلمان و دبیران مدارس

گزارش تخصصی

گزارش تخصصی برای معلمان و دبیران مدارس

گزارش تخصصی مدیر ابتدایی چگونگی ایجاد جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای ستاد پروژه مهر آموزشگاه

گزارش تخصصی مدیر ابتدایی و چگونگی ایجاد جوی صمیمانه و دوستانه در بین اعضای ستاد مهر آموزشگاه در قالب ۲۵ صفحه ورد

 

در این فایل گزارش تخصصی مدیر ابتدایی تمامی نکات مربوط به گزارش تخصصی ابتدایی و بخشنامه آن رعایت شده است و به صورت کامل فایل ورد word و قابل ویرایش آن در اختیار شما مدیر ابتدایی قرار می دهیم.

پیشنمایش

بخشی از این فایل را در زیر می آوریم:

اینجانب …. .. مدت …سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت می باشم. و هم اکنون در آموزشگاه…. . شهرستان .. می باشم .بنده در سال تحصیلی اخیر تصمیم گرفتم از طریق تعامل سازنده با همکاران و دانش آموزان در آموزشگاه به بهبود روابط انسانی حاکم بر مدرسه ام بپردازم.

مگر نه این است که دربین نیروهای آموزش و پرورش، مدیران باید جلودار این قافله باشند، کسانی که با بردن نامشان باید یاد خوبی، صفا، صداقت و تمامی فضایل اخلاقی افتاد؟اما باید پرسید آیا اینگونه است؟آیا اگر پرس و جویی از دانش آموزان و همکاران شود که وقتی نام مدیر را می برید به یاد چه می افتید؟آیا یاد شخصی که گاهی اوقات تنها امر و نهی می کند به اصطلاح «نق» می زند، کاری که نوجوان و جوانان از آن متنفرند یا خدای ناکرده به یاد کلماتی همچون بیکاری، پا بر روی پاگذاشتن، چرت زدن، بی انگیزگی و تداعی گر شخصی است که از قافله علم چند صد کیلومتری عقب است و تنها هنرش چسباندن چند تراکت بر روی تابلوی آموزشگاه است و یا در حال تهیه گزارشی از فعالیت و مراسمی که یا انجامش نداده است یا در صورت انجام هدف صرف ارائه یک گزارش بوده است. با توجه به صحبتی که با همکارانم در مدرسه داشتم اکثرا موارد فوق را مورد تائید قرار دادند .و من نیز در اولین تجربه ام در پست مدیرت پرورشی بعد از مدتی متوجه شدم که همکارانم احساس راحتی نمی کنند و صمیمت و اعتماد لازم در روابط وجود ندارد.لذا به دنبال راه کار هایی هستم که این مشکل را برطرف نمایم .

تیترهایی که در این گزارش تخصصی مدیر ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

 

·         چکیده

·         کلیدواژه

·         مقدمه

·         بیان مسأله

·         پیشینه تحقیق درباره ستاد مهر

·         الف) مبانی نظری

·         تعریف تبیین واژه‌های کلیدی درباره ستاد مهر

·         ب) پیشینه‌ی عملی

·         اهمیت وضرورت حل مشکل ستاد مهر

·         گردآوری اطلاعات

·         اقدامات راه حل‌های پیشنهادی

·         یافتن راه حل مناسب

·         اجرای راه حل‌های انتخاب شده

·         ارزیابی نتایج بدست آمده

·         بررسی میزان موفقیت

·         نتیجه‌گیری

دریافت گزارش تخصصی مدیر ابتدایی بلافاصله بعد از پرداخت مقدور می باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه قرمز رنگ کلیک کنید.

 

گزارش تخصصی شادابی دانش آموزان چگونگی اثر گذاشتن بر شادابی و شادمانی دانش آموزان با ایجاد محیط فیزیکی و ظاهری شاد.

گزارش تخصصی شادابی دانش آموزان  چگونگی اثر گذاشتن بر شادمانی و شادابی دانش اموزان با ایجام محیط ظاهری و فیزیکی شاد در قالب ۲۵ صفحه ورد

 

در این فایل گزارش تخصصی شادابی دانش آموزان تمامی نکات مربوط به گزارش تخصصی ابتدایی و بخشنامه آن رعایت شده است و به صورت کامل فایل ورد word و قابل ویرایش آن در اختیار شما معلم ابتدایی قرار می دهیم.

پیشنمایش

بخشی از این فایل را در زیر می آوریم:

امروزه در همه جوامع مدرسه در حکم مهم ترین نهاد تعلیم و تربیت جایگاه ویژه ای دارد و در کنار خانواده وظیفه تعلیم و تربیت دانش آموزان را به دوش می کشد و انسان امروز به شدت به تربیت رسمی و مدرسه نیاز دارد. زیرا مدرسه محل تجربه و راهنمای زندگی انسان است و بخش مهمی از زندگی دانش آموران مدرسه است زندگی و تربیت برای انسان دو مفهوم لازم و ملزومند.انسان تا وقتی زنده است به تربیت نیاز دارد و او را تربیت می کنند تا بتواند زندگی کند.تحصیل علم و کسب دانش، چگونه زیستن و تجربه اندوختن از اهداف والای آموزش و پرورش می باشد. اما مدارس امروز به دلیل مختلف خواسته ها و نیازهای اغلب نوجوانان را برآورده نمی کنند و نمی توانند در آنان ایجاد انگیزه نمایند.به عبارتی دیگر تک بعدی شده اند و فقط به جنبه های آموزشی به طور مطلق اهمیت می دهند و نیازهای عاطفی و احساسی و روحی و روانی آنان را در مراتب پایین تر قرار می دهند.برای ایجاد فرآیند یادگیری در محیط های آموزشی، ابتدا باید بستری مناسب فراهم باشد یعنی اینکه دانش آموز ابتدا به مدرسه و مسئولین علاقمند باشد و با روحیه ای شاد و با نشاط وارد این محیط بشود و در فضای آموزشی موجود احساس آرامش و امنیت و شادابی داشته باشد. یادگیری در محیطی توام با تهدید و ترس و ارعاب به سهولت انجام نمی گیرد.در چنین محیط هایی به جای برقرار فرآیند یادگیری متفکرانه هیجانات منفی و واکنش های نامطلوب شکل می گیرد.شادی و نشاط یکی از نیازهای روحی و روانی انسان است که در بسیاری از جنبه های حیاتی نقش موثری ایفا می کند و از نگاه صاحب نظران پیش نیاز اساسی و بستر لازم برای یک نظام تعلیم و تربیت پویا است…..

تیترهایی که در این گزارش تخصصی شادابی دانش آموزان وجود دارد شامل موارد زیر است:

 

·         چکیده

·         کلیدواژه

·         مقدمه

·         بیان مسأله

·         پیشینه تحقیق درباره شادابی دانش آموزان

·         الف) مبانی نظری

·         تعریف تبیین واژه‌های کلیدی درباره شادابی دانش آموزان

·         ب) پیشینه‌ی عملی

·         اهمیت وضرورت حل مشکل شادابی دانش آموزان

·         گردآوری اطلاعات

·         اقدامات راه حل‌های پیشنهادی

·         یافتن راه حل مناسب

·         اجرای راه حل‌های انتخاب شده

·         ارزیابی نتایج بدست آمده

·         بررسی میزان موفقیت

·         نتیجه‌گیری

نمونه گزارش تخصصی آموزگار چند پایه چگونگی آشنا کردن حسام دانش آموزی دو زبانه با زبان فارسی معیار

نمونه گزارش تخصصی آموزگار چند پایه در مقطع ابتدایی و چگونگی آشنا کردن حسام دانش آموزی دو زبانه با زبان فارسی معیار در قالب ۲۴ صفحه ورد

 

در این فایل نمونه گزارش تخصصی آموزگار چند پایه تمامی نکات مربوط به گزارش تخصصی ابتدایی و بخشنامه آن رعایت شده است و به صورت کامل فایل ورد word و قابل ویرایش آن در اختیار شما معلم ابتدایی قرار می دهیم.

پیشنمایش

بخشی از این فایل را در زیر می آوریم:

اینجانب ……… آموزگار آموزشگاه ………….در کلاس چند پایه این آموزشگاه تدریس می کنم. در آموزشگاه فوق در کلاسم با دانش آموزی به نام حسام برخورد نمودم که مشکلات زیادی داشت ، من جمله : نشناختن رنگ ها، گویش محلی لکی ،آشنایی نداشتن با محیط مدرسه ،آشنایی نداشتن با جزئیات ریز آموزشگاه-حتی با دفتر آموزشگاه و همکاران نیز آشنایی نداشت . و مشکلات بسیار بیشتری همچون ناسازگاری با بچه ها –اصلا چیزی به عنوان رنگ بلد نبود و خانواده اش اصلا ارتباطی با من و آموزشگاه نداشت و من برایش به اندازه کل دانش آموزان کلاسم زحمت کشیدم.

تیترهایی که در این نمونه گزارش تخصصی آموزگار چند پایه وجود دارد شامل موارد زیر است:

 

·         چکیده

·         کلیدواژه

·         مقدمه

·         بیان مسأله

·         پیشینه تحقیق درباره آموزگار چند پایه

·         الف) مبانی نظری

·         تعریف تبیین واژه‌های کلیدی درباره آموزگار چند پایه

·         ب) پیشینه‌ی عملی

·         اهمیت وضرورت حل مشکل آموزگار چندپایه

·         گردآوری اطلاعات

·         اقدامات راه حل‌های پیشنهادی

·         یافتن راه حل مناسب

·         اجرای راه حل‌های انتخاب شده

·         ارزیابی نتایج بدست آمده

·         بررسی میزان موفقیت

·         نتیجه‌گیری

گزارش تخصصی علاقمندی به کلاس در پایه اول چگونگی علاقمند کردن علی اصغر به کلاس.

گزارش تخصصی علاقمندی به کلاس در پایه اول برای معلم ابتدایی چگونگی علاقمند کردن علی اصغر به کلاس در قالب ۲۴ صفحه ورد

در این فایل گزارش تخصصی علاقمندی به کلاس در پایه اول تمامی نکات مربوط به گزارش تخصصی ابتدایی و بخشنامه آن رعایت شده است و به صورت کامل فایل ورد word و قابل ویرایش آن در اختیار شما معلم اول ابتدایی قرار می دهیم.

پیشنمایش

بخشی از این فایل را در زیر می آوریم:

اینجانب …….. آموزگار پایه اول آموزشگاه ابتدایی …….. مدت ………. سال است که در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم و هم اکنون در این آموزشگاه در حال خدمت هستم در این آموزشگاه با دانش آموزی به نام علی اصغر برخورد کردم که علاقه زیادی به درس و مدرسه نداشت و علاقه ای به در کلاس ماندن نداشت. متاسفانه تعدادی از معلمین زمانی که در شروع سال تحصیلی به کلاس وارد می شوند، دانش آموزان گستاخ و شلوغ را شناسایی کرده و برای جلوگیری از مشکلات بعدی با طعنه و دشنام و تحقیر سعی در سرکوب کردن او می نمایند. این عمل ممکن در مورد تعداد انگشت شماری از دانش آموزان، به ظاهر با موفقیت همراه باشد اما آتش لجاجت را در وجود او شعله ور می کند و حداقل کاری که می کند توجه نکردن و دل سردشدن از درس می باشد و در مورد تعدادی از دانش آموزان نیز باعث درگیری های لفظی و زمینه تنبیه های بدنی و غیر بدنی می گردد.

درست است که معلم در شروع سال تحصیلی باید به شناسایی دانش آموزان بپردازد و بلکه این بهترین کار می باشد اما این شناسایی باید برای ریشه یابی مشکلات جسمی و رفتاری او باشد. دانش آموزان یک کلاس فقط از نظر پایه تحصیلی با هم یکی هستند و در بقیه موارد مثل بهره هوشی، استعدادها، توانمندی ها، سطح درآمد خانواده، سطح سواد، فرهنگ و ارزش های مورد قبول خانواده با هم متفاوتند. شاید دانش آموزی که اینک سرکلاس نشسته است، شب گذشته شاهد بدترین نزاع و درگیری پدر و مادر بوده است. دیگری به دلیل مشکل مالی خانواده، از تغذیه درستی برخوردار نیست و از نظر جسمانی آمادگی پذیرش درس را ندارد. دیگری مرتب مورد تحقیر و سرزنش خانواده قرار دارد و در جواب آن ها لجاجت و سرکشی را در پیش گرفته است. در کنار آن ها کسی است که از فرط توجه و حمایت پدر و مادر نیازی به توجه به درس و معلم نمی بیند. حال چگونه می توانیم از همه انتظارات یکسان داشته باشیم. چرا به جای این که به دانش آموز بر چسب گستاخ، پررو، بی تربیت و تنبل بزنیم، ریشه مشکل را پیدا نکنیم. درست است که حل کردن مشکل تمام دانش آموزان و یا حتی بعضی از آن ها در توان معلم نیست، اما شناخت مشکل و توجه به آن ممکن و راه گشا می باشد.

تیترهایی که در این گزارش تخصصی علاقمندی به کلاس در پایه اول وجود دارد شامل موارد زیر است:

 

·         چکیده

·         کلیدواژه

·         مقدمه

·         بیان مسأله

·         پیشینه تحقیق درباره علاقمندی به کلاس

·         الف) مبانی نظری

·         تعریف تبیین واژه‌های کلیدی درباره علاقمندی به کلاس

·         ب) پیشینه‌ی عملی

·         اهمیت وضرورت حل مشکل علاقمندی به کلاس

·         گردآوری اطلاعات

·         اقدامات راه حل‌های پیشنهادی

·         یافتن راه حل مناسب

·         اجرای راه حل‌های انتخاب شده

·         ارزیابی نتایج بدست آمده

·         بررسی میزان موفقیت

·         نتیجه‌گیری

گزارش تخصصی دانش آموزان کم توان ذهنی چگونگی از بین بردن مشکل لجبازی متین دانش آموز کم توان ذهنی

گزارش تخصصی دانش آموزان کم توان ذهنی و چگونگی از بین بردن مشکلاتی همچون لجبازی در متین دانش آموز کم توان ذهنی در قالب ۴۱صفحه ورد

 

در این فایل گزارش تخصصی دانش آموزان کم توان ذهنی تمامی نکات مربوط به گزارش تخصصی ابتدایی و بخشنامه آن رعایت شده است و به صورت کامل فایل ورد word و قابل ویرایش آن در اختیار شما معلم ابتدایی قرار می دهیم.

پیشنمایش

بخشی از این فایل را در زیر می آوریم:

اینجانب ….. آموزگار …………. ابتدایی آموزشگاه …… هستم. بنده مدت ……… است که در آموزش و پرورش مشغول به خدمت می باشم. در سال تحصیلی اخیر دانش آموزی با شرایط زیر داشتم . او سیزده ساله و کم توان ذهنی بود . متین با وجود اینکه کودکی کم توان بود ولی نسبت به کلاس هوش خوبی داشت. خانواده متین هر موقع که به آنها می گفتم برای حل مشکل به مدرسه مراجعه می نمودند. ابتدا که حساس نشده بودم مادرش می گفت در خانه هم همین طور است سرکشی می کند ولی بعد گفتند که گفته های متین مبنی بر خروج از منزل ترقه بازی و زدن زنگ خانه ها دروغ است و زائیده فکر اوست که در مورد یک کودک کم توان صدق نمی کند. با توجه به اینکه رابطه مدیر مدرسه با انجمن خیلی خوب بود ایشان در حل مشکل بسیار راغب بودند و سعی در همکاری بسیار زیادی با من داشتند

تیترهایی که در این گزارش تخصصی دانش آموزان کم توان ذهنی وجود دارد شامل موارد زیر است:

 

·         چکیده

·         کلیدواژه

·         مقدمه

·         بیان مسأله

·         پیشینه تحقیق درباره دانش آموز کم توان ذهنی

·         الف) مبانی نظری

·         تعریف تبیین واژه‌های کلیدی درباره دانش آموز کم توان ذهنی

·         ب) پیشینه‌ی عملی

·         اهمیت وضرورت حل مشکل دانش آموز کم توان ذهنی

·         گردآوری اطلاعات

·         اقدامات راه حل‌های پیشنهادی

·         یافتن راه حل مناسب

·         اجرای راه حل‌های انتخاب شده

·         ارزیابی نتایج بدست آمده

·         بررسی میزان موفقیت

·         نتیجه‌گیری