گزارش تخصصی

گزارش تخصصی برای معلمان و دبیران مدارس

گزارش تخصصی

گزارش تخصصی برای معلمان و دبیران مدارس

گزارش تخصصی معاون آموزشی ابتدایی چگونگی موثر بودن در ارتقا فرآیند آموزشی دانش آموزان با مطرح کردن نقش پر رنگ والدین

گزارش تخصصی معاون آموزشی ابتدایی و چگونگی موثر بودن در ارتقا فرآیند آموزشی با مطرح کردن نقش خانواده در قالب ۳۱ صفحه ورد

 

در این فایل گزارش تخصصی معاون آموزشی ابتدایی تمامی نکات مربوط به گزارش تخصصی ابتدایی و بخشنامه آن رعایت شده است و به صورت کامل فایل ورد word و قابل ویرایش آن در اختیار شما معاون آموزشی قرار می دهیم.

پیشنمایش

بخشی از این فایل را در زیر می آوریم:

اینجانب …………… معاون آموزشی دبستان …………………… ……..سال سابقه در آموزش و پرورش می باشم . از ابتدای سال تحصیلی در موارد متعدد متوجه شدم که آزمون های بسیاری که به عمل می آمد و روش تدریس های متعدد و فعال که معلمان به کار می گرفتند تعدادی از دانش آموزان شدیداً دچار افت تحصیلی هستند.این دانش آموزان حتی سرکلاس هنگام تدریس یا حل کردن تمرینات علاقه ای از خود نشان نمی دادند و معلمان نیز مجبور به استفاده از راه حل های موقت جهت جلب توجه آنها نسبت به درس بودند.   هر بار پس از تصحیح برگه های امتحانی توسط معلمین واقعاً نگران می شدم و به این فکر می کردم که چرا اینگونه است ؟ و چگونه می توانم این وضعیت نامطلوب را تغییر دهم .

برای یادگیری بهتر گاهی امتحانات شفاهی برگزار می شد اما باز می دیدم که نتیجه ی آن چنان مطلوب حاصل نمی شود .

در هنگام سرکشی به کلاسها و مشورت با معلمین بعد از امتحانات کتبی از دانش آموزان می خواستم که به عنوان تکلیف شب جواب سؤالاتی را که پای تخته نوشته می شد پیدا کنند و بیاورند ، باز هم این چند نفر تلاش برای پیدا کردن جوابهای صحیح نمی کردند .

با اینکه یا همکاری معلمین مربوطه کلاسها را به گروه هایی ۳ نفره تقسیم بندی کرده بودیم آنها در گروه کاری انجام نمی دادند و کارهای خارج از کلاس را انجام نمی دادند و همیشه داد سر گروه را در آورده بودند بنابر این یک کلاس را به عنوان نمونه انتخاب کردم و با همکاری معلم مربوطه گزارش تخصصی خود را در این رابطه آغاز نمودم.

در مصاحبه هایی که با خود دانش آموزان داشتم آنها اظهار می کردند که قبل از امتحانات درس می خوانند ولی فراموش می کنند . ولی در صحبت با والدین آنها متوجه شدم که آنها نیز از نحوه ی درس خواندن و انجام تکالیف فرزندشان و وضعیت درسی امتحانی آنان ناراضی بودند   مسئله را که با تعدادی از آموزگاران در میان گذاشتم آنان نیز عقیده داشتند که دانش آموزان به دلیل مشکلات زیادی که دارند قدرت تمرکز در کلاس را ندارند .

تیترهایی که در این گزارش تخصصی معاون آموزشی ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

 

·         چکیده

·         کلیدواژه

·         مقدمه

·         بیان مسأله

·         پیشینه تحقیقدرباره ارتقا فرآیند آموزشی

·         الف) مبانی نظری

·         تعریف تبیین واژه‌های کلیدی درباره ارتقا فرآیند آموزشی

·         ب) پیشینه‌ی عملی

·         اهمیت وضرورت حل مشکل فرآیند آموزشی

·         گردآوری اطلاعات

·         اقدامات راه حل‌های پیشنهادی

·         یافتن راه حل مناسب

·         اجرای راه حل‌های انتخاب شده

·         ارزیابی نتایج بدست آمده

·         بررسی میزان موفقیت

·         نتیجه‌گیری

گزارش تخصصی فضای مجازی چگونگی هدایت دانش آموزان به سمت درست از طریق فضای مجازی

گزارش تخصصی فضای مجازی برای معلم ابتدایی و چگونگی هدایت دانش آموزان به سمت درست از طریق فضای مجازی در قالب ۲۹ صفحه ورد

 

در این فایل گزارش تخصصی فضای مجازی تمامی نکات مربوط به گزارش تخصصی ابتدایی و بخشنامه آن رعایت شده است و به صورت کامل فایل ورد word و قابل ویرایش آن در اختیار شما معلم ابتدایی قرار می دهیم.

پیشنمایش

بخشی از این فایل را در زیر می آوریم:

اینجانب ……… مدت ……………. سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت می باشم. و هم اکنون در آموزشگاه ………….. در سمت …………. در حال خدمت به دانش آموزان می باشم. تعداد دانش آموزان این آموزشگاه ………. نفر است که تقریبا اکثر آنها با فضای مجازی و رایانه در ارتباط هستند.  با گذشت چند هفته اول سال تحصیلی و رونق گرفتن سیر صعودی تدریس و امور آموزشی در مدرسه مراجعاتی توسط والدین داشتیم و اعتراض آنان را در این مورد شنیدیم که بچه ی آنها فقط به چند درس علاقه نشان داده و وقت خود را کامل صرف موضوعات خاص می نماید. موارد دیگری به چشم می خورد که از تغییرات رفتاری در نوع حرف زدن و حتی پوشش دانش آموزان خبر می داد و یا حتی در بعضی موارد ما شاهد بی میلی دانش آموزان نسبت به شنیدن و درک مطالب مذهبی، تاریخی و به قول خودشان کهنه ی مربوط به گذشته بودیم. در اولین جلسه ی انجمن اولیاء که تشکیل شدد همه ی این موارد توسط والدین بازگو شده و به شکل جدید در برابر ما مجسم شد. شواهد حاکی از آن بود که برخی از والدین از میزان استفاده فرزندانشان از رایانه و تأثیرات آن حسابی کلافه و شاکی بودند. ما بدون هیچ پیش داوری در مورد دلیل تغییر رفتار دانش آموزان اولین و بارزترین موضوع مرتبط با این بحث را فضای مجازی و چگونگی استفاده از آن را شالوده ی اصلی مشکل بوجود آمده دانستیم. بنابراین من به عنوان اقدام پژوه باید اطلاعاتی را برای بررسی وضعیت موجود جمع آوری می کردم.

تیترهایی که در این گزارش تخصصی فضای مجازی وجود دارد شامل موارد زیر است:

 

·         چکیده

·         کلیدواژه

·         مقدمه

·         بیان مسأله

·         پیشینه تحقیق درباره فضای مجازی

·         الف) مبانی نظری

·         تعریف تبیین واژه‌های کلیدی درباره فضای مجازی

·         ب) پیشینه‌ی عملی

·         اهمیت وضرورت حل مشکل فضای مجازی

·         گردآوری اطلاعات

·         اقدامات راه حل‌های پیشنهادی

·         یافتن راه حل مناسب

·         اجرای راه حل‌های انتخاب شده

·         ارزیابی نتایج بدست آمده

·         بررسی میزان موفقیت

·         نتیجه‌گیری

دریافت گزارش تخصصی فضای مجازی بلافاصله بعد از پرداخت مقدور می باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه قرمز رنگ کلیک کنید.

گزارش تخصصی چگونگی برطرف کردن مشکلات اخلاقی علی دانش آموزی با والدین معتاد که از ناهنجاری و بزهکاری های مختلفی رنج می برد

گزارش تخصصی ناهنجاری اخلاقی دانش آموزی با والدین معتاد و چگونگی برطرف کردن مشکلاتی که از آن ها رنج می برد در قالب ۳۱ صفحه ورد

 

در این فایل گزارش تخصصی ناهنجاری اخلاقی تمامی نکات مربوط به گزارش تخصصی ابتدایی و بخشنامه آن رعایت شده است و به صورت کامل فایل ورد word و قابل ویرایش آن در اختیار شما معلم چهارم ابتدایی قرار می دهیم.

پیشنمایش

بخشی از این فایل را در زیر می آوریم:

اینجانب ……… مدت ………….. سال است که در آموزش و پرورش مشغول خدمت می باشم.در یکی از کلاسهای چهارم دانش آموزی به نام علی دارم که وقتی می خواهد با من و یا همکارانم صحبت کند، مخصوصاً هنگام پرسش و پاسخ مطالب درسی هول و دستپاچه و دچار اضطراب و استرس می گردد طوری که دچار لکنت زبان و (مِن و مِن کردن) می شود و دستانش شروع به لرزیدن می کند و نمی تواند به خوبی صحبت کند و درس را جواب دهد و باعث افت تحصیلی او شده است. وضعیت خانوادگی بغرنجی داشت و اولیا وی اعتیاد به مواد مخدر دارند . این دانش آموز هیچ کدام ازدروس کتابی ونوشتاری خود را یاد نگرفته بود و ازمدارس دیگر اخراج شده بود . او بیرون از زنگ کلاس تمام دانش اموزان را کتک می زند و دزدی می کرد و دروغ هم زیاد می گفت.

به تدریج ارام تر شده این وضعیت موجب نگرانی و ناراحتی من شده است. با خود فکر کردم که چرا علی این حالت را دارد و مشکل او چیست، در صورتی که معلم سخت گیری نیستم و نمی توانم بگویم که بچه ها از من می ترسند.

این موضوع مرا براین داشت که بتوانم مسئله علی را به شکل مطلوب حل نمایم.

تیترهایی که در این گزارش تخصصی ناهنجاری اخلاقی وجود دارد شامل موارد زیر است:

 

·         چکیده

·         کلیدواژه

·         مقدمه

·         بیان مسأله

·         پیشینه تحقیق درباره ناهنجاری اخلاقی

·         الف) مبانی نظری

·         تعریف تبیین واژه‌های کلیدی درباره ناهنجاری اخلاقی

·         ب) پیشینه‌ی عملی

·         اهمیت وضرورت حل مشکل ناهنجاری اخلاقی

·         گردآوری اطلاعات

·         اقدامات راه حل‌های پیشنهادی

·         یافتن راه حل مناسب

·         اجرای راه حل‌های انتخاب شده

·         ارزیابی نتایج بدست آمده

·         بررسی میزان موفقیت

·         نتیجه‌گیری

گزارش تخصصی مدیریت تکلیف شب چگونگی ارتقا بخشیدن کیفیت آموزشی در دانش آموزان پایه دوم از طریق مدیریت تکلیف شب

گزارش تخصصی مدیریت تکلیف شب و اجرای طرح کیف در مدرسه و چگونگی ارتقا کیفیت آموزشی دانش آموزان پایه دوم در قالب ۲۶ صفحه ورد

 

در این فایل گزارش تخصصی مدیریت تکلیف شب تمامی نکات مربوط به گزارش تخصصی ابتدایی و بخشنامه آن رعایت شده است و به صورت کامل فایل ورد word و قابل ویرایش آن در اختیار شما معلم دوم ابتدایی قرار می دهیم.

پیشنمایش

بخشی از این فایل را در زیر می آوریم:

اینجانب ………….. آموزگار پایه دوم آموزشگاه ……………… ناحیه ……………………. هستم. دانش آموزان من از لحاظ سطح علمی و فرهنگی در سطح بالایی قرار دارند. و امکانات خوبی در دسترس ایشان است. نام مدیر این آموزشگاه …………. و معاونین …………………… می باشند. در سال تحصیلی اخیر در ابتدای سال تحصیلی پی بردم که دانش آموزان کلاس رغبت و نشاط کافی برای انجام تکالیف منزل ندارند. این مسئله فکر مرا به خود مشغول نمود تا حدی که در جهت مشخص شدن این مسئله از طریق مشاهد ، مصاحبه ، آزمون و مطالعه اقدام نمودم که اولیای دانش آموزان اذعان به بی انگیزگی فرزندانشان در منزل داشتند و همچنین دیگر معلمان و دیگر عوامل اجرایی از بی رغبتی و بی حوصلگی دانش آموزان شکایت داشتند. در مطالعاتی که در این زمینه داشتم دریافتم که اگر کلاسی پویا ، شاداب و با نشاط می خواهم باید دانش آموزان از حالت منفعل به فعال درآیند و از حالت معلم محور به دانش آموز محوری حرکت نمایم. و در رابطه با تکالیف سنگین دانش آموزان چاره ای بیندیشم که دانش آموزان بتوانند بخشی یا همه تکالیف و فعالیت های خود را زیر نظر من انجام دهند.

تیترهایی که در این گزارش تخصصی مدیریت تکلیف شب وجود دارد شامل موارد زیر است:

 

·         چکیده

·         کلیدواژه

·         مقدمه

·         بیان مسأله

·         پیشینه تحقیق درباره مدیریت تکلیف شب

·         الف) مبانی نظری

·         تعریف تبیین واژه‌های کلیدی درباره مدیریت تکلیف شب

·         ب) پیشینه‌ی عملی

·         اهمیت وضرورت حل مشکل تکلیف شب

·         گردآوری اطلاعات

·         اقدامات راه حل‌های پیشنهادی

·         یافتن راه حل مناسب

·         اجرای راه حل‌های انتخاب شده

·         ارزیابی نتایج بدست آمده

·         بررسی میزان موفقیت

·         نتیجه‌گیری

گزارش تخصصی املا پایه اول ابتدایی چگونگی بهبود بخشیدن به مشکلات روخوانی، شناختن صداها و اختلالات املایی علی در پایه اول ابتدایی

گزارش تخصصی املا پایه اول ابتدایی و چگونگی بهبود بخشیدن به اختلالات املایی  و تشخیص صداها علی در قالب ۲۴ صفحه ورد

 

در این فایل گزارش تخصصی املا پایه اول ابتدایی تمامی نکات مربوط به گزارش تخصصی ابتدایی و بخشنامه آن رعایت شده است و به صورت کامل فایل ورد word و قابل ویرایش آن در اختیار شما معلم اول ابتدایی قرار می دهیم.

پیشنمایش

بخشی از این فایل را در زیر می آوریم:

اینجانب…………مدت ………… سال است که در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم. و هم اکنون نیز در آموزشگاه ………….. مشغول تدریس در پایه اول هستم. خوب نوشتن و صحیح نوشتن یک توانایی ایست که ما به عنوان معلمان شکوفا کردن این توانایی ها را عهده دار هستیم.در ماه مهر وقتی درس را تدریس می کردم تمام سعی من بر این بود تا دانش آموزانم مشکلی در خواندن و نوشتن نداشته باشند. زیرا هر معلّمی آرزو دارد که دانش آموزانش درس های او را بهتر و آسان تر یاد بگیرند و گفته هایش در اعماق وجود دانش آموزان نفوذ کند.در بین این دانش آموز ان علی در نوشتن املاهم سطح با دانش آموزان دیگر نبود با تشویق وراهنمایی به درس های کلاس توجّه می کرد . برای انجام فعالیت های نوشتنی از خود علاقه ای نشان نمی داد و زود خسته می شد. درکلاس آرام و قرار نداشت همیشه با بغل دستی اش در حال صحبت بود و با استفاده از روش های مختلف تشویق مدت کوتاهی سر جای خود می نشست. در روخوانی دروس بسیار مشکل داشت و در خواندن صداها نیز با مشکلات بسیاری برخورد می کرد.او یا تکالیفش را انجام نمیداد و یا اگر انجام میداد همه را اشتباه می نوشت و املایش در حد صفر بود . بنا براین تصمیم گرفتم مشکلات وی را در این خصوص برطرف نمایم.

تیترهایی که در این گزارش تخصصی املا پایه اول ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

 

·         چکیده

·         کلیدواژه

·         مقدمه

·         بیان مسأله

·         پیشینه تحقیق درباره املا کلاس اول

·         الف) مبانی نظری

·         تعریف تبیین واژه‌های کلیدی درباره املا کلاس اول

·         ب) پیشینه‌ی عملی

·         اهمیت وضرورت حل مشکل املا

·         گردآوری اطلاعات

·         اقدامات راه حل‌های پیشنهادی

·         یافتن راه حل مناسب

·         اجرای راه حل‌های انتخاب شده

·         ارزیابی نتایج بدست آمده

·         بررسی میزان موفقیت

·         نتیجه‌گیری