گزارش تخصصی

گزارش تخصصی برای معلمان و دبیران مدارس

گزارش تخصصی

گزارش تخصصی برای معلمان و دبیران مدارس

گزارش تخصصی اختلالات بیش فعالی و چگونگی برطرف نمودن مشکلات اخلاقی زور گویی و عصبانیت علی دانش آموز بیش فعال پایه دوم

گزارش تخصصی اختلالات بیش فعالی و چگونگی کاهش دادن آن در علی دانش آموز پایه دوم ابتدایی در قالب ۳۱ صفحه ورد

در این فایل گزارش تخصصی اختلالات بیش فعالی تمامی نکات مربوط به گزارش تخصصی ابتدایی و بخشنامه آن رعایت شده است و به صورت کامل فایل ورد word و قابل ویرایش آن در اختیار شما معلم دوم ابتدایی قرار می دهیم.
پیشنمایش
بخشی از این فایل را در زیر می آوریم:

اینجانب …. مدت ……. سال است که در نهاد آموزش و پرورش مشغول به خدمت می باشم و هم اکنون نیز در کسوت آموزگار پایه دوم ابتدایی آموزشگاه  …. خدمت می نمایم.پس از شروع سال تحصیلی زمزمه های از بی انضباطی ، ناهنجاری و انجام رفتار های مخل نظم درباره یکی از دانش آموزان به نام علی می شنیدم. و خود نیز شاهد این قضیه در این دانش آموز بی نظم و بیش فعال بودم. با دوستانش درگیر می شد و تمرکز درسی نداشت و در درس بسیار ضعیف است دانش آموزان هم کلاسی اش از رفتار های او به ستوه آمده بودند و به رفتار او اعتراض داشتند. تا اینکه تصمیم گرفتم مشکل اخلاقی و انضباطی او را بر طرف نمایم.
با توجه به شواهدی که داشته ام مسئله مورد نظرم که مشکل اخلاقی و انضباطی علی است به قرار زیر می باشد:
۱- در روزهای آغازین سال تحصیلی متوجه برخی بی انضباطی و بی انگیزگی هایی از جانب یکی از  دانش آموزان به نام علی شدم به حدی که این مسئله نوعی گریز و بیزاری از او به من القا کرد. اما بعد از دو سه جلسه متوجه شدم که او کمی آرامتر و متمایل تر به کلاس شده و به این نتیجه رسیدم که می توان از در دوستی با او وارد شد و برای این کار چند بار از خطاهایش  چشم پوشی کردم و اگرچه شاید این کار من از نظر وجدانی  جالب و صحیح نبود اما مرا در جلب اعتماد و دوستی بیشتر با او یاری و او را آرام تر کرد و متوجه شدم با مصالحت و دوستی می توان تا حدی مسئله را حل کرد ولی چگونه؟

تیترهایی که در این گزارش تخصصی اختلالات بیش فعالی وجود دارد شامل موارد زیر است:

•    چکیده
•    کلیدواژه
•    مقدمه
•    بیان مسأله
•    پیشینه تحقیق درباره بیش فعالی
•    الف) مبانی نظری
•    تعریف تبیین واژه‌های کلیدی درباره بیش فعالی
•    ب) پیشینه‌ی عملی
•    اهمیت وضرورت حل مشکل بیش فعالی
•    گردآوری اطلاعات
•    اقدامات راه حل‌های پیشنهادی
•    یافتن راه حل مناسب
•    اجرای راه حل‌های انتخاب شده
•    ارزیابی نتایج بدست آمده
•    بررسی میزان موفقیت
•    نتیجه‌گیری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.