در این فایل گزارش تخصصی اسراف نکرن تمامی نکات مربوط به گزارش تخصصی ابتدایی و بخشنامه آن رعایت شده است و به صورت کامل فایل ورد word و قابل ویرایش آن در اختیار شما معلم ابتدایی قرار می دهیم.
بخشی از این فایل را در زیر می آوریم:
اینجانب آموزشگاه شهرستان می باشم. بنده در حدود سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت هستم. . و هم اکنون در آموزشگاه فوق الذکر با نفر دانش آموز سر و کار دارم. در کلاس مورد مطالعه من آنچنان که می بایست از یک کلاس قابل قبول انتظار داشت، دانش آموزان در مصرف وسایل و لوازم و نحریر و حتی خوراکی هایشان بسیار اسراف میکردنند و حتی در محیط ورزشی و حیاط مدرسه نیز در مصرف انرژی بسیار اسراف میکردند به طوری که همواره در طول روز برق کلاس را روشن می گذاشتند و یا پس از آبخوردن شیر ها را محکم نمیبستند و این باعث هدر رفت منابع و انرژی می شد. بنا بر این تصمیم گرفتم در سال تحصیلی اخیر بر روی این موضوع مهم کار کنم و اسراف نکردن را به دانش آموزانم بیاموزم
تیترهایی که در این گزارش تخصصی اسراف نکردن وجود دارد شامل موارد زیر است:
در این فایل گزارش تخصصی پایه ششم ابتدایی تمامی نکات مربوط به گزارش تخصصی ابتدایی و بخشنامه آن رعایت شده است و به صورت کامل فایل ورد word و قابل ویرایش آن در اختیار شما معلم ششم ابتدایی قرار می دهیم.
بخشی از این فایل را در زیر می آوریم:
آموزگار یکی از ارکان اساسی آموزش و پرورش است و بدون در نظر گرفتن نقش او، نقش سازندهای را نمیتوان برای تعلیم و تربیت منظور کرد. آموزگار نه تنها متخصص مسائل آموزشی، بلکه راهنما، سرمشق، مشاور مشفق و دوست و مشکلگشای دانشپژوهان است.
حال اگر آموزگار بتواند غیراز آنکه مسائل آموزشی را میآموزد، مشفقانه و مشتاقانه در صلاح و اصلاح رفتار و تربیت فراگیران بکوشد، با آنان نه از روی مقررات خشک آموزشی بلکه از روی احساس و عاطفه متعادل رفتار کند، موقعیت آنان را درک کند، خشک و عبوس و با اخم و ترشرویی برخورد نکند، حرمت و جایگاه آنان را پاس دارد و با آنان در تعامل و تفاهم باشد، کلاس درس، کلاس خوشایند و پرجاذبه خواهد شد و فراگیران برای حضور در چنین کلاسی اشتیاق نشان خواهند داد.
آموزگاری میتواند جذابیت کلاس را فراهم آورد که از نظر علمی توانا و مسلط باشد. در واقع اصلیترین وظیفهآموزشی آموزگار یاد دادن و آموختن است و آموزگاری که از نظر علمی تواناتر باشد، بهتر میتواند این وظیفه را به انجام رساند. حال اگر وظیفه آموزشی آموزگار با کمآگاهی او به خوبی انجام نگیرد و کلاس درس او سطح مناسبی از اندیشه و دانایی را نداشته باشد، ممکن است فراگیران نسبت به حضور در چنین کلاسی احساس تردید کنند و به این نتیجه برسند که خودشان با مطالعه کتاب میتوانند به همین سطح از آموزش که آموزگار آن را عهدهدار شده است، دست یابند.
تیترهایی که در این گزارش تخصصی پایه ششم ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:
در این فایل گزارش تخصصی هدیه های آسمانی تمامی نکات مربوط به گزارش تخصصی ابتدایی و بخشنامه آن رعایت شده است و به صورت کامل فایل ورد word و قابل ویرایش آن در اختیار شما معلم ابتدایی قرار می دهیم.
بخشی از این فایل را در زیر می آوریم:
اینجانب …. .کلاس …آموزشگاه در اوایل سال تحصیلی ضمن مشاهده نامحسوس رفتار و فعالیتهای قرآنی دانشآموزان کلاس و سطح علاقه مندی به درس هدیه های آسمانی و همچنین نظر سنجی کتبی و انجام مصاحبه با آنان و حتی اولیای مربوطه و تبادل نظر با معلم سال گذشته شاگردان کلاس ، متوجه عدم علاقه مندی بیش تر آنان به درس هدیه های آسمانی و قرآن گردیدم .
۱٫بیش تر دانشآموزان در ساعات هدیه های آسمانی و قرآن ، یا با هم صحبت می کردند و یا بی مورد برای بیرون رفتن از کلاس اجازه می گرفتند.
۲٫آیه های قرآن را در هنگام استفاده از نوار به صورت منظم ، هم خوانی نمی کردند.
۳٫برخی از دانشآموزان در ساعات هدیه های آسمانی و قرآن ، غیبت های بی مورد ویا غیر موجه داشتند.
۴٫تمایل چندانی به گوش دادن عبارت ها ، پیام ها و مفاهیم ساده قرآنی و در س هدیه از خود نشان نمی دادند.
۵٫به خواندن و حفظ سوره های کوتاه قرآن علاقه ای نشان نمی دادند.
۶٫با انجام وضو و هم چنین اصول و آداب احترام به قرآن نا آشنا بودند.
۷٫با عناوین کتاب های داستان قرآنی نا آشنا بودند.
۸٫در تمیز نگه داشتن کتاب هدیه های آسمانی و قرآن چندان کوشا نبودند.
۹٫کاملاً با گنجینه ی احادیث و پیام های قرآنی ناآشنا بودند.
تیترهایی که در این گزارش تخصصی هدیه های آسمانی وجود دارد شامل موارد زیر است:
در این فایل نمونه گزارش تخصصی مقطع ابتدایی تمامی نکات مربوط به گزارش تخصصی ابتدایی و بخشنامه آن رعایت شده است و به صورت کامل فایل ورد word و قابل ویرایش آن در اختیار شما معلم اول ابتدایی قرار می دهیم.
بخشی از این فایل را در زیر می آوریم:
اینجانب ………… مدت ………….. سال است که در آموزش و پرورش در حال تدریس می باشم و هم اکنون نیز در آموزشگاه ………………شهرستان …. مشغول تدریس در پایه اول هستم. خوب نوشتن و صحیح نوشتن یک توانایی ایست که ما به عنوان معلمان شکوفا کردن این توانایی ها را عهده دار هستیم.در ماه مهر وقتی درس را تدریس می کردم و با دانش آموزان در کلاس املا کار می کردم تمام سعی من بر این بود تا دانش آموزانم مشکلی در نوشتن نداشته باشند. زیرا هر معلّمی آرزو دارد که دانش آموزانش درس های او را بهتر و آسان تر یاد بگیرند و گفته هایش در اعماق وجود دانش آموزان نفوذ کند.در این بین تعداد یا زدانش آموزان در صدا کشی کلمات ئ نوشتن املا سطح با دانش آموزان دیگر نبودند با تشویق وراهنمایی به درس های کلاس توجّه نمی کردند . اضطرا ب فراوانی در نوشتن املا داشتند .برای انجام فعالیت های نوشتنی از خود علاقه ای نشان نمی داد ندو زود خسته می شدند. درکلاس آرام و قرار نداشتند بنابراین باخود اندیشیدم چگونه می توانم آنها به درس املاء علاقه مند سازم و مهارت صدا کشی را در آنها تقویت کنم؟
تیترهایی که در این نمونه گزارش تخصصی مقطع ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:
در این فایل نمونه گزارش تخصصی متوسطه اول تمامی نکات مربوط به گزارش تخصصی متوسطه اول و بخشنامه آن رعایت شده است و به صورت کامل فایل ورد word و قابل ویرایش آن در اختیار شما دبیر متوسطه اول قرار می دهیم.
بخشی از این فایل را در زیر می آوریم:
اینجانب ………. ……….سال است که در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم و هم اکنون …. …………… می باشم . با توجه به اینکه دانش آموزان علی رغم برخورداری از سطح علمی نسبتا بالا آن چنان که باید به امر تحقیق و پژوهش علاقمندی نشان نمی دادند و فقط تحقیق آنها منوط به پژوهشی است که دبیران بعنوان تکلیف از آنها می خواستند لذا بر آن شدم در زمینه علاقمند سازی دانش آموزان به پژوهش و تحقیق و استفاده از امکانات پژوهشی گزارش تخصصی خود را انجام دهم، بنده در اوایل سال تحصیلی با تعداد بسیار کمی از دانش آموزان علاقمند به پژوهش مواجه بودم و همواره از دبیران مختلف می شندیم که بیشتر تحقیق هایی که از دانش آموزان می خواهند اینترنتی انجام می گیرد بنا بر این انگیزه این بود که ضمن افزایش تعداد دانش آموزان علاقمند به پژوهش، علایق و عادتهایی را در آنها ایجاد نمایم، و این فرهنگ را در آنها نهادینه سازم.
تیترهایی که در این نمونه گزارش تخصصی متوسطه اول وجود دارد شامل موارد زیر است: